مصاحبه آرشیو خبر ها
به آلگری اعتقاد دارم ، هواداران به او ایمان داشته باشند !

به آلگری اعتقاد دارم ، هواداران به او ایمان داشته باشند !

مارچلو لیپی سرمربی سابق یوونتوس و فاتح جام جهانی 2006 در مورد انتخاب آلگری به عنوان سرمربی جدید یووه و واکنش هواداران به انتخاب او صحبت کرد .
سرمربی 66 ساله و ایتالیایی گوانجو چین در مصاحبه امروز خود گفت :


" من اعتماد زيادي به کار آلگري دارم. وقتی شما در تیم هایی مانند میلان ، یوونتوس و اینتر مربیگری کنید همیشه زیر فشار هواداران و رسانه ها خواهید بود . آلگری در تیمی مانند میلان مربیگری کرده و حتی موفق به کسب اسکودتو هم شده است. به هر حال او در تیم رقیب بوده و من می توانم احساسات هواداران را نسبت به او درک کنم "

" من کاملا آلگری را می شناسم و باید بگویم که به او ایمان دارم. مطمئنم هستم که او می تواند در یوونتوس موفق باشد زیرا همانطور که گفتم او با شرایط تیم های بزرگ نا آشنا نیست، او پیش از این در میلان بوده که حضور او در میلان می تواند در داشتن این تجربه به کمک او بیاید "

مخالفت و اعتراض هوادان یوونتوس به این انتخاب و صحبت های گذشته او در مورد یووه ؟

" من هم چیزهایی در مورد رابطه هواداران با او شنیده ام، ممکن است که این چیزها وجود داشته باشد اما باید دانست که برای قبل است ، همه ما باید از حضور او در یوونتوس حمایت کنیم و او هم باید توانایی های بالای خود را در تیم یوونتوس ثابت کند "

مرد محبوب ایتالیایی ها ادامه می دهد  " درست است که آلگری هنوز در مربیگی جوان است اما باید به سابقه او که قهرمانی در ایتالیا است احترام گذاشت . این ابتدای راه است که همه چیز دشوار بنظر می رسد اما در ادامه ی کار ، درک خوب بازیکنان از خواسته های مربی و برعکس می تواند همه چیز را ساده کند "


" من هواداران یوونتوس را کاملا درک می کنم اما می گویم که باید همه هواداران و بازیکنان از آلگری حمایت کنند و به او احترام بگذارند زیرا تنها در فضایی می توان به موفقیت رسید که احترام و درک متقابل باشد و همه چیز با برنامه پیش برود "

" یووه باید با آلگری فصل را خوب شروع کند زیرا این فشار را از روی دوش همه بخصوص خود او بر می دارد . او مربی باهوش و با تجربه ای است با اینکه سن زیادی ندارد اما می داند که باید اولویت ها را چگونه انتخاب کند "

"  او در یووه کارهای زیادی دارد و تیم مشکلات زیادی دارد که باید رفع شود ، همه چیز به نتیجه هایی که او می گیرد بستگی دارد اما این یووه نباید تنها روی قهرمانی در ایتالیا تمرکز کند، یوونتوس در اروپا است و فکر می کنم که می تواند اولویت اصلی لیگ قهرمانان باشگاه باشد زیرا در فصل‌های پیش بیانکونری موفق به کسب موفقیت و نتیجه لازم در اروپا نشده "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: